dilluns, 14 de maig del 2012

CANÇONER "Caixes de música"

La petita Granoteta Verda

La petita granoteta verda fa: m,m (2)
la petita granoteta verda fa
quan surt a passejar: m., m.
Les granotes canten: xalalalalà (3)
les granotes ballen:xalalalalà
i sempre fan així : m, m.
La petita granoteta verda fa: da up!(2)
la petita granoteta verda fa
quan surt a passejar: da up!



La tortuga

Un, dos i tres,
la tortuga,la tortuga,
Un, dos i tres,
la tortuga ja no hi és.
Mireu com balla,
la tortuga ballaruga ballarà. (2)

Peix peixet

Peix, peixet
de la canya, de la canya
Peix , peixet
de la canya al sarronet.


L'elefant amb bicicleta

Mireu, allà dalt,
amb els estels què hi ha!
És un gros animal,
queamb bicicleta va.
És un elefant,
i doncs, què us penseu?
Té una cua al darrera
i una trompa al davant.


Del Lleó no tinc por

Del lleó no tinc por,
pami pipa, pam i pipa.
Del lleó no tinc por,
perquè sóc bon caçador.

Al matí vaig sortir,,pam i pipa,...
al matí vaig sortir,
percaçar-lo sota un pi.

L’he trobat en un prat, pam i pipa,...
l’he trobat en un prat
i el lleó m’ha mossegat.



El Gall i la Gallina

El gall ila gallina
estaven al balcó,
la gallina s’adormia
i el gall li fa un petó.
-Dolent, més que dolent!
Què diràla gent?
Que diguin el que vulguin
quejo ja estic content!

Una Mosca

Una mosca volava perla llum,
ila llum es va apagar,
ila pobra mosca
es va quedar ala fosca,
ila pobra mosca
jano va volar.
(ambla a, e, i, o, u)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada